Je grafika pro podnikání důležitá?

Je grafika pro podnikání důležitá?

K podnikání jsou potřeba zákazníci. Bez nich by to jaksi postrádalo smysl. A když už tady jsou, je potřeba přitáhnout jejich pozornost a přesvědčit je, že by vás při nákupech rozhodně neměli minout. A jedním z prvků, který nám s tím pomůže je právě grafika.

Působivá grafika je jedním z nejdůležitějších prvků budování image značky. Pomůže vám udělat skvělý první dojem i odlišit se od konkurence. Protože převážnou část informací vnímáme očima, upoutá grafika pozornost daleko rychleji než samotný psaný text. Obrazové sdělení je lépe zapamatovatelné a dokáže skvěle působit na emoce. 

Většinu úspěšných společností si vybavíme už díky jejímu logu, krátkému sloganu nebo typické barvě. Můžeme vzpomenout třeba na Kofolu nebo Coca Colu. Vhodně zvolená kombinace barev a fontu vysílá k zákazníkovi jasnou informaci o vaší firmě a oboru, ve kterém podnikáte. Naproti tomu zastaralá nebo nekonzistentní grafika může snížit důvěryhodnost a atraktivitu značky.

Se stejnou pečlivostí je potřeba myslet na návrhy malého formátu (například vizitky) i brandu veletržního stánku. Díky poutavé grafice dostanete od zákazníků více než nákup. Pomůže vám být snáze zapamatovatelní, nabídnout zákazníkům a obchodním partnerům emoce a příběh. 

NA CO JE POTŘEBA MYSLET?

  • Na zajímavý a originální logotyp.
  • Na grafiku akcidenčních tiskovin (vizitky, hlavičkové papíry atd.).
  • Na grafiku velkoplošné reklamy, která vás bude skvěle prezentovat.
  • Na design obalů nebo etiket pro vaše výrobky.
  • Na grafický servis při organizaci kulturních a společenských akcí.
  • Na originální ilustrace pro vaše knihy nebo časopisy.
  • Na typografii obálky e-booku, almanachu nebo ročenky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *