FAQ

Co vás zajímá?

Nejčastější otázky zákazníků

JE NUTNÉ SE SETKÁVAT OSOBNĚ?

Osobní kontakt upřednostňujeme, je ale možné realizovat rozhovory i online přes Skype, Messenger nebo jinou platformu. Nejčastěji používáme Microsoft Teams nebo Google Meet, na kterých lze jednoduše sdílet obrazovka počítače.

JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE?

Po prvotním kontaktu preferujeme osobní nebo online schůzku, kde si vyjasníme vaši představu a rozsah zadání. Budeme vděční za co největší množství informací o vás a vašem záměru. Po předložení cenové nabídky a následném odsouhlasení ceny a služeb, které požadujete, vám připravíme návrhy realizace. Ty, se kterými budete spokojeni pak rozvíjíme dál.

JAKÉ JSOU TERMÍNY PRO DODÁNÍ?

To je individuální. Každá zakázka je jiná a proto si lhůtu dohodneme po ujasnění, o jaký rozsah prací se bude jednat. A protože si zakládáme na spolehlivosti, uděláme maximum, abychom dohodnutý termín dodrželi.

JAK VELKÉ PŘEDMĚTY FOTOGRAFUJETE?

Pokud se rozměry vašich produktů vejdou přibližně do 75 centimetrů a normální člověk je schopný je unést, můžeme je fotit v našich prostorách. K větším, těžším nebo imobilním objektům můžeme přijet. 

V JAKÉM FORMÁTU SI BUDEME PŘEDÁVAT DATA?

Pokud máte původní grafiku nebo data (fotografie, texty nebo grafický manuál), ze kterých chcete vycházet, pomůže nám, když je dodáte v elektronické podobě. Nám to ušetří čas a vám peníze. My vám budeme předávat soubory ve formátu podle naší domluvy. Standardně se dodávají podklady pro tisk v tiskovém PDF, pro web a sociální sítě v JPG nebo PNG, texty v souborech textového editoru.

Jste připraveni?