FAQ

Co vás zajímá?

Nejčastější otázky zákazníků

JE NUTNÉ SE SETKÁVAT OSOBNĚ?

Osobní kontakt upřednostňujeme, je ale možné realizovat rozhovory i online přes Skype, Messenger nebo jinou platformu. Používáme i TeamViewer, na kterém lze jednoduše sdílet obrazovka počítače.

JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE?

Po prvotním kontaktu preferujeme osobní nebo online schůzku, kde si vyjasníme vaši představu a rozsah zadání. Budeme vděční za co největší množství informací o vás a vašem záměru. Po předložení cenové nabídky a následném odsouhlasení ceny a služeb, které požadujete, vám připravíme návrhy realizace. Ty, se kterými budete spokojeni pak rozvíjíme dál.

JAKÉ JSOU TERMÍNY PRO DODÁNÍ?

To je individuální. Každá zakázka je jiná a proto si lhůtu dohodneme po ujasnění, o jaký rozsah prací se bude jednat. A protože si zakládáme na spolehlivosti, uděláme maximum, abychom dohodnutý termín dodrželi.

JAK VELKÉ PŘEDMĚTY FOTOGRAFUJETE?

Pokud se rozměry vašich produktů vejdou přibližně do 75 centimetrů a normální člověk je schopný je unést, můžeme je fotit v našich prostorách. K větším, těžším nebo imobilním objektům můžeme přijet. 

V JAKÉM FORMÁTU SI BUDEME PŘEDÁVAT DATA?

Pokud máte původní grafiku nebo data (fotografie, texty nebo grafický manuál), ze kterých chcete vycházet, pomůže nám, když je dodáte v elektronické podobě. Nám to ušetří čas a vám peníze. My vám budeme předávat soubory ve formátu podle naší domluvy. Standardně se dodávají podklady pro tisk v tiskovém PDF, pro web a sociální sítě v JPG nebo PNG, texty v souborech textového editoru.

Jste připraveni?