Copywriting

To, že je potřeba prezentovat na webu nebo v reklamním letáku kvalitní obsah ví každý. Jak se ale dobrý text pozná? Kdo posoudí jeho atraktivitu a poutavost? Odpověď na to je jednoduchá. Budou to zákazníci, a na ně při psaní textů myslíme především. Píšeme tak, abychom zákazníky zaujali, texty byly správně česky, dobře se četly a směřovaly k uskutečnění obchodu. Kromě zajímavého a čtivého obsahu je potřeba myslet i na formu, která zahrnuje výběr vhodného fontu a správné strukturování a formátování textů. S tím vším Vám umíme pomoci.

Ano, je to jedna z našich služeb. Kontaktujte nás a pobavíme se o tom, jakou máte představu o četnosti a rozsahu. Záleží samozřejmě také na tom, v jakém oboru se pohybujete. Pokud by Váš obor vyžadoval odbornost, kterou nemáme a není možné ji v krátkém čase získat, budeme potřebovat Vaši výraznější součinnost.

V podstatě cokoliv. Může to být blahopřání, jmenné kartičky na svatbu nebo konferenci, případně i delší texty pro různá použití. Můžeme pro Vás tímto způsobem vytvořit i logo, nebo rodinný erb. 

V tuto chvíli provádíme jazykovou korekturu pouze v češtině, na ostatní jazyky si zatím netroufáme. 

Scroll to Top